Direktlänk till inlägg 24 april 2009

Hejsan

Av Ida - 24 april 2009 22:42

Idag har jag vart i skolan och typ inte gjort nåt. Eller jo vart med sandra i skolan:P Sen åkte jag och sandra till vikingamarknaden i kungälv, vi hade skit kul :P Älskar den tjejen asså hon får mig att må så bra. Sedan åkte vi till bohus och byte om till våra gammla kläder eller a jag :P Sedan åkte vi till göteborg vi hade jätte kul :P Ska nog vara med henne imön med:P Nu sitter jag hemma och lyssnar på min spotify asså (Musikgrej):P Imön e de rally utanför oss hehe ska bli så kul:P Just de här e en bild på min tatuering som jag tatuerade på påsklovet lördagen innan påsklovet börja för på måndagen började de:P. 


Vila i Frid Peter Gustavsson 20-04/09:(

Vi alla saknar dig gubben:(


Älskar dig chrille(L)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 november 2012 17:56

    Hejsan har tre skinnjackor att sälja st 36,38,40 Vädligt fina och nästan helt oanvända kontakta mig. ...

Hej

Av Ida - 3 mars 2012 23:30

  Hejsan alla nu ville jag bara säga att jag är tillbaks så ni som vill läsa min inlägg hör av er annars tar jag bort bloggen. ...

Av Ida - 19 februari 2011 19:42


Hejsan idag e de fredag och jag gör fan igenting har hur tråkit som helst men snackar med en go person som e hur underbar som helst igår var jag ute och köpte mig snus och idag har jag vart i slottsskogen med hundarna och pappa och leif sen vet...

Av Ida - 11 februari 2011 17:30

Hejsan det var ett tag sen man skrev här märker jag måste börja skriva mer här:P.Men men snart är det alla hjärtans dag och jag tror jag vet vad jag ska köpa till älsklingen hoppas han blir glad men det tror jag hehe:P.Jag mår sådär för i lördags fic...

Av Ida - 25 oktober 2010 22:11


Hejsan hur mår ni idag? jag mår sådär men endå bra:) SKa snart sova för ska upp kvart i nio imön:P Jag älskar dig chrille(K)och du älskar mig(L) RIp. Peter Gustavsson vi saknar dig otroligt mycket. SKa praktisera i 6 veckor nu men höstlov en vecka ...

Presentation

Omröstning

snusar
 ja
 nej
 vet ej
 kanske
 vem vet

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards