Alla inlägg under maj 2009

Av Ida - 22 maj 2009 00:16

Hejsan idag har jag inte gjort så mycket bara slappat vid solen typ:P Mår inte så bra heller asså inte sjuk eller så bara en annan grej. Jag saknar min älskling min tvilling och min smurf. Faaaaan vill bara vara med er. Har duchat i varje fall ska la lägga mig snart. Det känns som skit i mellan åt. Skönt att snusen, djuren och hoppet om att jag vill in på svetssutbildningen och att vara i garaget gör mig glad i varje fall:P. Asså du e fan det bästa som har hänt mig och det bästa som kommer att hända mig men börja lita börja tro börja lyssna och sluta skita i mig. Pallar fan med inte med de men sak samma nu ska jag njuta blunda och sova:P Älskar dig chrille(L).


Vila i frid Peter gustavsson 20-04/09:(

Vi alla saknar dig gubben.


Älskar dig chrille(L) du gör mitt liv värt att leva(L)

Av Ida - 2 maj 2009 19:51

Hejsan idag har jag vart med killen:P Jag älskar han över allt annat på denna jord(L) Du är mitt allt, Du är mitt liv, Du är den som håller mig vid liv. Kompisar är skit asså alla bara dissar alla bara ljuger fuck off asså hedan efter ska jag skita i alla som mår dåligt och kommer till mig. Ska fan med ge tillbaka nu asså fuck alla kompisar menar alla. Alla jävla skit stövlar sviker och ljuger och dissar.


Vila i frid Peter Gustavsson 20-04/09

Vi alla saknar dig gubben:(


Älskar dig chrille(L)

Du gör mitt liv värt att leva(L)

ChRiLlE <3 IdDa 4-ever and ever

Presentation

Omröstning

snusar
 ja
 nej
 vet ej
 kanske
 vem vet

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards