Alla inlägg under februari 2011

Av Ida - 19 februari 2011 19:42

Hejsan idag e de fredag och jag gör fan igenting har hur tråkit som helst men snackar med en go person som e hur underbar som helst igår var jag ute och köpte mig snus och idag har jag vart i slottsskogen med hundarna och pappa och leif sen vette fan vad jag ska göra mer ha det göttans änna vettu:P


LOVE YOU _______!!!!!!!

R.I.P peter gustavsson.

Älskar dig tiffy ronja maja tösa rasmus tilda ödlis zimba mulle wille zorro och hero sotis gismo cola och stina kitty och rocky.        

Av Ida - 11 februari 2011 17:30

Hejsan det var ett tag sen man skrev här märker jag måste börja skriva mer här:P.Men men snart är det alla hjärtans dag och jag tror jag vet vad jag ska köpa till älsklingen hoppas han blir glad men det tror jag hehe:P.Jag mår sådär för i lördags fick jag stryk så har skit ont i mina revben men det går nog över ska vi se sen blev man förkyld med på detta men men det går la över så småningom hoppas jag a det tror jag:P.Just nu lyssnar jag bara på musik och tar det lungt med killen ska ta mig en ny snus med för den gammla jag har smakar ju ingeting längre hehe:P.Men nu ska jag gosa med killen det är ju fredag med så man måste ju hitta på nåt med:P.Men ha det göttans.R.I.P peter gustavsson vi saknar dig otroligt mycket kan inte fatta en idag att du e borta:(.R.I.P Zorro,Hero,Ödlis,Lilla gubben:(Saknar dig zimba,wille,tilda,tösa,maja och rasmus:(:(:(.Älskar dig chrille du är mitt allt älskar dig tiffy och ronja ni är mitt allt med(L).

Presentation

Omröstning

snusar
 ja
 nej
 vet ej
 kanske
 vem vet

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards